Esitäytetty veroilmoitus
Valvoja: Farmari-ryhmä
Esitäytetty veroilmoitus
Jokos on muillekin kolahdellu laatikkoon näitä esitäytettyjä? Meille tuli viimeviikolla. Maataloustuloa oli jostain löytynyt lähes 3000 € lisää siitä mitä ilmoitin.
Niihin vissiinkin edelleenkin puututaan vasta syksyllä.
Ei oo tullut. Tämäkin uudistus hiton hieno keksintö, joillakin rupeaa oleen tähän aikaan vuodesta jo vähän kiireitä, mikäli kevät tulee normiaikaan 
Edit: Nyt tuli. Pitää verrata myöhemmin, mätkylaput kuitenkin odotettua suuruusluokkaa.
Edit: Nyt tuli. Pitää verrata myöhemmin, mätkylaput kuitenkin odotettua suuruusluokkaa.
Viimeksi muokannut O.J., 11 Huhti 2006, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Agronautti
- Luokka: >500hv
- Viestit: 516
- Liittynyt: 10 Helmi 2005, 09:39
- Paikkakunta: Kymenlaakso & P-Savo
- Viesti:
- Maalaispoika
- Luokka: >500hv
- Viestit: 637
- Liittynyt: 12 Elo 2005, 18:14
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Joo, tärähtikin sellaiset mätkyt että ilman varautumista ois kontallaan pitkäänMaalaispoika kirjoitti:Tänään näytti tulleen, onkin sitten ensimmäinen vuosi, kun ei tullut mätkyjä.
Noh,se on vain valtiolta otettua ilmaista lainaa eikä tullut yllätyksenä
Mielelläänhän noita mätkyjäkin maksaa,aiemmin ollut aina palautuksen puolella.
- Maalaispoika
- Luokka: >500hv
- Viestit: 637
- Liittynyt: 12 Elo 2005, 18:14
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Kannattaa muuten lukea tarkkaan ja ajatuksen kanssa se lakana läpi. Niissä on esiintynyt törkeän paljon virheitä.
Lisäksi jos kellä on yritystoiminnan tuloja, niin ne eivät ole vielä millään tavalla mukana siinä verolaskelmassa, joten luvassa oleva palautus saattaa muuttua maksun puolelle syksyyn mennessä.
Muuten. Mikä ihmeen mätky? Eihän siinä ole kyseessä kuin liian pienet ennakot.
Lisäksi jos kellä on yritystoiminnan tuloja, niin ne eivät ole vielä millään tavalla mukana siinä verolaskelmassa, joten luvassa oleva palautus saattaa muuttua maksun puolelle syksyyn mennessä.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 1670
- Liittynyt: 16 Joulu 2004, 20:09
- Paikkakunta: Marttila www.maatalousfoorum.fi
- Viesti:
-
aurauskeppi