Kuormaajasta kokemuksia? Kannattaako ostaa? Vikoja?
Tunkit puomiston alla.(Hyvä vai huono).Oma näkemys että kolhiintuu
helpommin, mutta voimaa pitäs olla paremmin kun männän koko pinta-ala
on nostossa käytös....?
RKP 2600
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv
- Viestit: 369
- Liittynyt: 02 Heinä 2005, 19:44
- Paikkakunta: Karvia